Wysyłka
W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie www.perkozparts.pl wysyłamy za pomocą uznanych firm kurierskich – DPD (przesyłki krajowe) i TNT (przesyłki zagraniczne). Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
W większości przypadków zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza paczkę w ciągu 24h od nadania przesyłki. Jeśli jednak realizacja zamówienia się wydłuży informujemy mailowo lub telefonicznie o zaistniałej sytuacji.
Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety w przypadku przesyłek kurierskich, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia paczki. Kurierzy są elastyczni i jeśli nie zastają osoby upoważnionej do odbioru paczki w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie, by umówić się na odbiór przesyłki.
W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie, w celu umówienia się na odbiór przesyłki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.
Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od łącznej wagi paczki i sposobu płatności. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym cennikiem na stronie Koszty dostawy.
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, kurier sporządza protokół, będący podstawą późniejszej reklamacji.
Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i dokładnie sprawdzane. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Wtedy należy poinformować obsługę naszego sklepu o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Składając zamówienie system, na którym pracuje nasz sklep, automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać paczkę z zamówionym towarem na inny adres, możesz podać dane przy wypełnianiu formularza, podczas składania zamówienia.
Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za zakupiony towar w sklepie PerkozParts.pl?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:
Przelew On-line - w tym przypadku operację zabezpiecza również serwis Transferuj.pl. Po wybraniu swojego operatora, zostaniesz przekierowany na stronę internetową swojego banku, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe będziesz mógł dokonać wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.
Za pobraniem - zapłacisz za przesyłkę kurierowi przy odbiorze paczki.
Przelew tradycyjny - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym.
Realizacja zamówienia
Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów?
By złożyć zamówienie w sklepie internetowym PerkozParts.pl, nie musisz posiadać konta klienta. Zakupy można robić bez rejestracji, jako gość.
Na czym polega rejestracja w PerkozParts?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Takie informacje są niezbędne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login i hasło.